5 نکته برای مراقبت از پوست های تیره

نوع و رنگ پوست همه افراد یکسان نیست و هر نوع پوست نیازمند مراقبت مخصوص به خود می باشد. پوست های تیره دارای ملانین بیشتری نسبت به پوست های روشن هستند. ملانین به ماده یا رنگدانه ای گفته می شود که تعیین کننده رنگ پوست بدن انسان می باشد. هر چقدر میزان ملانین در پوست افراد بیشتر باشد ، رنگ پوست آنها تیره تر است. مراقبت های پوستی با توجه به نوع و رنگ پوست تعیین می‌شوند بنابراین مراقبت از پوست های تیره با مراقبت از پوستهای روشن تفاوت هایی دارد و دلیل این مسئله این است که ساختار پوست تیره با پوست روشن متفاوت است.

ادامه مطلب

معضل منافذ باز پوست صورت

پوست، بزرگ‌ترین عضو بدن است و حدود 5 میلیون منفذ دارد که اکثر آنها قابل دیدن با چشم نیست. از این تعداد منافذ، حدود 20 هزار تای آن روی پوست صورت است که درون هر کدام از آنها، غدد سباسه (چربی) و فولیکول (پیاز) مو وجود دارد.

ادامه مطلب

سرم پوست چیست؟ به آن نیاز داریم؟

اخیرا سرم ها در میان محصولات مراقبت از پوست طرفداران زیادی پیدا کردند، اما چرا؟؟؟ برای پاسخ دادن به این پرسش، ابتدا باید بدانیم سرم ها چه هستند و چه کاری انجام می دهند؟
سرم ها، محلول هایی غنی از مولکول های کوچکی هستند که به عمق پوست نفوذ می کنند و غلظت بالایی از مواد فعال را به پوست می رسانند. در واقع تفاوت سرم ها با کرم ها و لوسیون ها این است که در سرم ها بسیاری از ترکیبات غیرضروری حذف شده و به جای آن، ترکیبات موثر با غلظت بالا، جایگزین شده است.

ادامه مطلب

برنامه ی تمرینی Jeff Seid

رژیم  غذایی Jeff Seid:
9:00 : 5 عدد سفیده ی تخم مرغ، 1 عدد زرده تخم مرغ، نصف لیوان جو و موز
11:00: شیک پروتئین + 1 عدد سیب
13:00: 250 گرم سینه ی مرغ، سالاد سبز و سیب زمینی شیرین
15:30: ساندویج گوشت، انگور
16:00: شیک پروتئین
19:30: 250 گرم استیک، سیب زمینی شیرین، بروکلی و سالاد سبز
22:00: کره بادام زمینی و ساندویچ مربا
23:30: نصف لیوان ماست یونانی + بلو بری

همه چیز درباره ویتامین ب کمپلکس

ویتامین ب کمپلکس حاوی 8 نوع مختلف از ویتامین های گروه B است و نقش مهمی در تبدیل غذا به انرژی در بدن دارد. هر کدام از ویتامین های گروه B به تنهایی نقش ویژه‌ای در سلامتی فرد دارند.
مکمل ویتامین ب کمپلکس شامل انواع ویتامین های گروه B در یک مکمل است. برخی از انواع مکمل های ویتامین ب کمپلکس تقریباً 100 درصد نیاز روزانه فرد به ویتامین های گروه B را تامین می کنند.

ادامه مطلب